12 listopada 2011

Kredki do oczu Avon :) + swatches

Kredki do oczu Avon Color Trend 

Moja opinia: To moje ulubione kredki. Zazwyczaj nie kupuje kosmetykow z Avonu, ale te kredki sa dla mnie najlepsze i narazie nie mam zamiaru ich zmieniac. Już jedno pociągniecie mocno kryje, kolory sa bardzo intensywne i kredka jest miekka :) Linie wodna maluje sie nimi bez problemu. Starcza na bardzo dlugo, a jest taniutka bo kosztuje ok. 10 zl.
Ja mam jedna podwojna i jedna zwykla. Niestety z podwojnej zostal mi tylko kolor brazowy :)
Czasem kredka odbija sie na powiece, dlatego trzeba uwazac, lepiej miec zmatowiona powieke :)



PLUSY
- niska cena
- miękka
- nie łamie sie
- intensywne kolory
- świetne krycie
- wydajna



MINUSY
- czasem sie odbija na powiece
- latwo sie rozmazuje, takze trzeba uwazac, by nie dotykac oka w ciagu dnia



Ogólna ocena:
5/6




13 komentarzy:

  1. podobają mi się kolorki :)
    dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sa fajne, ale polecam ci jeszcze lepsze, wysywane nawet czasem na promocji za 9,90 u mnei na blogu znajdziesz jesli chcesz poczytac, bo te jednka nie wytrzymuja długo na oku, czesto sie rozmazuja:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś kredkę z Avonu i byłam zadowolona. Przypominałaś mi o nich- muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kredkę z avonu, podwójną. Czarną i srebrną. Jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z Avonu używam tylko supershock innych nie kupowałam, granatowa jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  6. fiolet fajniutki : po twojej recenzji jestem skłonna kupić którąś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory rewelacja przyznam,że fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą granatową kredkę :) Bardzo ją lubię, jest miekka a daje intensywny kolor, neistety jak piszesz lubi się odbijać i rozmazywac :(

    OdpowiedzUsuń
  9. też bardzo lubię te kredki :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubiłam te kredki miałam wersję złotą z choineczkami ;) lecz przy aplikacji jej na linię wodną oka nagle przed oczami miałam mgłę... jej miękkość jest dużą zaletą ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kredki Avonu :) Ja używam tych z gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. także używałam tych kredek bardzo je lubie :)
    dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us